اكسب! يوجا تابلت 2 من لينوفو - الحياة في كايرو Feature - كايرو 360
 







اكسب! يوجا تابلت 2 من لينوفو
اكسب! يوجا تابلت 2 من لينوفو
اصدرت في: 24/02/2015

كل مدى التقدم التكنولوجي بـ يسهل لنا حياتنا، وكل حاجة بقيت تقريبًا بين أيدينا وفي مكان واحد؛ التابلت واحد من الأجهزة الحديثة اللي تقريبًا ما حدش يقدر يستغنى عنها الأيام دي. مين كان يصدق الأجهزة اللي كنا بـ نشوفها في أفلام الخيال العلمي هـ تبقى جزء لا غنى عنه في واقعنا؟!

يوجا تابلت 2 هو الأحدث بين أجهزة التابلت في السوق. بالإضافة لحجمه وسمكه المثاليين، يوجا تابلت 2 بـ يقدم منظور جديد للرؤية... يعني إيه؟ إحنا عارفين أن أي تابلت فيه خاصية أن الشاشة تعدل من وضعها حسب حاجة المستخدم في ثلاث حالات: سواء بين أيديك (بالطول أو العرض) والحالة الثالثة لو التابلت على المسند الخاص به؛ يوجا تابلت بـ يقدم حالة رابعة جنب الثلاثة دول، وهو أنك تقدر تعلقه وكمان تستعرض محتوياته بكل سهولة!

إيه؟ تقدر تكسب أحدث جهاز من لينوفو يوجا تابلت 2 بشاشة حجمها 10.1 إنش، عليه برنامج أندرويد كيت كات 4.4، سعته 16 جيجا، وراماته 2 جيجا، بكاميرتين (أمامية وخلفية) وبطاريته بـ تستمر حتى 18 ساعة. نقول إيه أكثر من كده؟

ليه؟ لأنك تستحق أن يبقى معاك تابلت بطاريته تعيش معاك لـ 18 ساعة!

إزاي؟ كل اللي عليك أنك تجاوب السؤال ده؟ شركة لينوفو تـأسست سنة كام؟ (ممكن تغش الإجابة من هنا)

دلوقت؟ ابعث إجاباتك ببياناتك الكاملة على freestuff@cairo360.com، وما تنساش تكتب "مسابقة لينوفو يوجا" في العنوان. المسابقة هـ تنتهي منتصف ليل الثلاثاء 24 مارس، يلا ما تستناش!

تطبق الشروط والأحكام!

التعليقات
تصويت

Loading...

اكسب! عشاء لفردين في المطعم الياباني توري
اكسب! عشاء لفردين في المطعم الياباني توري
عن الكاتب
كايرو 360
حرر بواسطة:
كايرو 360
تاريخ النشر:
24/02/2015
-