اكسب! 6 أسابيع كورس يوجا وتأمل في شانتي يوجا القاهرة! - صحة ولياقة Feature - كايرو 360
 







اكسب! 6 أسابيع كورس يوجا وتأمل في شانتي يوجا القاهرة!
اكسب! 6 أسابيع كورس يوجا وتأمل في شانتي يوجا القاهرة!
اصدرت في: 05/12/2012

برغم النتائج المثبتة عن تأثير اليوجا والتأمل إلا أن لسه فيه تحفظ وخوف شوية، بالرغم أن ده من أكثر الحاجات المفيدة لأكثر مدينة فيها قلق ومزاج متغير.

خلينا نفكر في اليوجا كأنها علاج جرح مفتوح اسمه "قلق القاهرة"، ده مصطلح جديد إحنا ابتكرناه، بس فعلاً مافيش حاجة ما توترش في القاهرة من أول الخمول والإرهاق البدني والعقلي اللي بقى عادي في القاهرة. علشان كده لازم كلكم تبقوا متحمسين لمسابقة كايرو 360 الجديدة.

إيه؟ الناس الكويسة اللي في شانتي يوجا كايرو بـ يقدموا فرصة لاثنين محظوظين يكسبوا كورس 6 أسابيع يوجا وتأمل (كل سبت) مجانًا.

فين؟ في هليوبوليس، شانتي يوجا كايرو دائمًا كان مركز لليوجا والتأمل ومهتم بالسلام الداخلي، خلينا واقعيين إحنا متدمرين شوية في القاهرة.

ليه؟ لأنك لو ما لاقتش مكان تفرغ فيه الطاقة السلبية المكبوتة، من نرفزة إلى قلق، هـ تعمل حاجة تندم عليها في مدينة الندم.

إزاي أكسب؟ سهلة، هـ تجاوب على السؤال السهل ده: إيه اسم الشارع في هليوبوليس اللى موجود فيه شانتي يوجا كايرو؟ (ممكن نغششكم، الحل هنا).

طب وبعدين؟

ابعث الإجابة علىfreestuff@cairo360.com فيها اسمك بالكامل ووسيلة الاتصال بك، وتكتب في موضوع الإيميل "مسابقة شانتي يوجا كايرو". خلوا بالكم المسابقة هـ تنتهي في منتصف ليل 30 ديسمبر 2012، مستني إيه؟ يلا ابعث لنا يمكن تكون الرابح!

تطبق الشروط والأحكام.

التعليقات
تصويت

Loading...

اكسب! عشاء لفردين في المطعم الياباني توري
اكسب! عشاء لفردين في المطعم الياباني توري
عن الكاتب
كايرو 360
حرر بواسطة:
كايرو 360
تاريخ النشر:
05/12/2012
-