اكسب حصة طبخ حصرية مع "بوبي تشين" في مطعم ولاونج سايجون - مطاعم Feature - كايرو 360
 







اكسب حصة طبخ حصرية مع "بوبي تشين" في مطعم ولاونج سايجون
اكسب حصة طبخ حصرية مع "بوبي تشين" في مطعم ولاونج سايجون
اصدرت في: 09/03/2012

بوبي تشين نصفه مصري ونصفه الثاني صيني، أثبت أنه شيف غير عادي، تشين بـ يتمتع بخبرة مميزة ومثيرة للإعجاب في مجال الطبخ وده كان السبب أنه يفوز بجائزة 5 ستار دايموند، وقدم برامج تليفزيون كثيرة، ومطعمه حاصل على جائزة، تشين سافر حول العالم علشان يدور على وصفات أكل مختلفة وجديدة وعنده تحدي لتقديم المطبخ الآسيوي بأسلوب جديد ومختلف من غير حدود.

تشين هـ يرجع إلى جذوره أو نصف أصله وقادم للقاهرة لمدة يومين، القاهرة هـ يبقى فيها مغامرات في الطبخ، وأكل شهي وطبعًا من غير كلام تجربة فريدة من نوعها.

 

إيه التفاصيل؟ ليوم واحد فقط، مطعم ولاونج سايجون هـ يفتح أبوابه لنا كطباخين غير معروفين، علشان يعطينا الفرصة نتعلم عن المطبخ الآسيوي ومن أحسن شيف. أنت وواحد من أصدقائك هـ تتعلموا الطبخ الآسيوي الرائع وكمان فرصة علشان تسأل كل الأسئلة اللي كان نفسك تسألها قبل كده وتعرف إجابتها.

 

ليه؟ علشان الناس العاملين في فيرمونت نايل سيتي ومكتب كايرو360 لطاف وبـ يحبوكم.

 

فين؟ في مطعم ولاونج سايجون المتجدد وبديكوره الأنيق والمنيو الرائع، موجود في فيرمونت نايل سيتي المكان الأنسب اللي ممكن يتعمل فيه حدث حلو زي ده، وباعتبار أن سايجون المطعم الرئيسي في الأكل الآسيوي فالمفروض أن بوبي تشين يروح فين غيره؟

 

إزاي ممكن أكسب؟ جاوب على السؤال البسيط ده، إيه اسم مطعم ولاونج سايجون الأساسي قبل كده؟

دلوقتي أعمل إيه؟ ارسل إجابتك علىfreestuff@cairo360.com واكتب اسمك بالكامل وتفاصيل الاتصال بك. المسابقة هـ تخلص في منتصف الليل من يوم 20 مارس 2012، بسرعة ارسل إجابتك!

تطبق الشروط والأحكام.

التعليقات
تصويت

Loading...

اكسب! عشاء لفردين في المطعم الياباني توري
اكسب! عشاء لفردين في المطعم الياباني توري
عن الكاتب
كايرو 360
حرر بواسطة:
كايرو 360
تاريخ النشر:
09/03/2012
-