اكسب! وجبة برانش لفردين في مطعم "فلور تن" في فندق كمبنسكي النيل - مطاعم Feature - كايرو 360
 







اكسب! وجبة برانش لفردين في مطعم "فلور تن" في فندق كمبنسكي النيل
اكسب! وجبة برانش لفردين في مطعم "فلور تن" في فندق كمبنسكي النيل
اصدرت في: 05/09/2012
برانش..أو Brunch ..وجبة لذيذة بين الإفطار والغذاء.. اختراع بجد.. في وقت متأخر شوية عن الصبح وبدري عن بعد الظهر بـ تبان عبقرية الوجبة اللي مش واخدة حقها في مصر ومش بـ نشوفها إلا في مناسبات محددة على مدار السنة. الوجبة مشهورة وطقوس مهمة للناس في دبي، وإحنا هنا ومن خلال فندق كمبنسكي نايل عاوزين نعمل ثورة نعرف الناس من خلالها أهمية الوجبة دي، وبـ نعطي لكم الفرصة لتجربة واحدة من أجمل وجبات البرانش في المدينة.

إيه الموضوع؟ أصدقائنا في فندق النيل كمبنسكي بـ يعطوا الفرصة لقارئ محظوظ من قرائنا أنه يأخذ واحد كمان بصبحته ويجربوا برانش مطعم الدور العاشر في الفندق.

ليه؟ علشان كل الناس لازم تحب البرانش.

فين؟ مطعم "فلور تن" حصل على تقييم 5 نجوم عن جدارة واستحقاق في مقال نقدي في كايرو 360 وهو واحد من أفضل المطابخ في القاهرة. بـ يقدم أكلات متميزة من دول البحر المتوسط وهناك بـ تشوف تجربة الطبخ أمام عينيك. هـ تبقى شايف منظر رائع لكورنيش النيل في جاردن سيتي من هناك. فندق النيل كمبنسكي أجمل مكان تقعد فيه على النيل ومن أجمل الفنادق في مصر.

إزاي أقدر أكسب الجائزة دي؟ بسيطة.. جاوب على السؤال ده: إيه اسم المطعم الثاني الموجود في فندق النيل كمبنسكي اللي حصل على تقييم 5 نجوم في مقال نقدي عندنا؟ (بسسست..فيه معلومة مفيدة هنا)

أعمل إيه دلوقتي؟ ارسل إجابتك لـ freestuff@cairo360.com وياريت توضح بيانات زي اسمك بالكامل وأرقام تليفوناتك واكتب كلمة "برانش كمبنسكي" في خانة العنوان. المسابقة هـ تخلص يوم 30 سبتمبر الساعة 12 بالليل؛ ارسل إجابتك بسرعة قبل أي حد.

تطبق الشروط والأحكام!
التعليقات
تصويت

Loading...

اكسب! عشاء لفردين في المطعم الياباني توري
اكسب! عشاء لفردين في المطعم الياباني توري
عن الكاتب
كايرو 360
حرر بواسطة:
كايرو 360
تاريخ النشر:
05/09/2012
-