للبنات: لبس عيد مختلف وبسعر مناسب أونلاين - تسوق Feature - كايرو 360
 







للبنات: لبس عيد مختلف وبسعر مناسب أونلاين
للبنات: لبس عيد مختلف وبسعر مناسب أونلاين
اصدرت في: 03/07/2016

من كم سنة بدأت تظهر أماكن بتبيع لبس محجبات شيك وواسع في نفس الوقت، وده لو تعرفوا شيء مش سهل خالص، الألوان المتناسقة مع الطرحة المناسبة والإكسسوارت الخفيفة بقوا بيحددوا الهيئة العامة لأي بنوتة، علشان كده جمعنا لك أحسن المحلات اللي بتوفر لبس شيك وسعره معقول في نفس الوقت، سواء فساتين أو عبايات بستايل مختلف أو لبس عادي.

 

Prude & Style

من الأماكن اللي كتبنا عنها قبل كده، وفخورين جدًا أنه لسه محافظ على مستواه، بل بيقدم كل الجديد اللي أي بنت تحتاجه في لبسها من طرح أو كرديجان أو أي كماليات ثانية. والشراء متوفر أونلاين ومن محلهم في مصر الجديدة.

 

Chic & Prude

برضه من أفضل الأماكن اللي ممكن تلاقوا فيها حاجة شبهكم، واسعة ومريحة وشكلها مناسب، كمان هم بيحطوا صور للأكثر من ستايل ممكن تشتريه كله من عندهم أو تجربيه في البيت، زي الـ Jupe مع كارديجان طويل و Chemise. وهم بيوفروا الشراء أونلاين ومن محلهم في مدينة نصر.

 

The Gallery

هو مش محل بيع محجبات قوي بقدر ما هو متخصص في أنه يعمل لك قطع فنية من أي حاجة هتلبسيها، أغلب موديلاته بيكون فيها لمسة بدوية على الهدوم، واللي ممكن تظبتطيها مع أي حاجة من لبسك، بس الأهم أنك هتكوني اخترتي حاجة حلوة، مافيش زيها كتير. والشراء أونلاين فقط.

 

Elle

من محلات العبايات اللي بيقدم عبايات سوداء مختلفة، وألوان تانية، مش هتلاقي الستايل بتاعهم موجود عند أي حد،ومتوفر أونلاين بس.

 

Shuker Islamic Clothes

من الحاجات النادرة أنك تلاقي صفحة بتوفر لك لبس طويل ومريح بديزاين إسلامي، وبرغم أنهم مش موجودين في مصر إلا أنهم بيوصلوا الحاجة اللي عجبتك لحد البيت، بس ممكن عيبه الوحيد سعره. متوفر أونلاين بس.

مزيد من الصور
  • للبنات: لبس عيد مختلف وبسعر مناسب أونلاين
  • للبنات: لبس عيد مختلف وبسعر مناسب أونلاين
التعليقات
تصويت

Loading...

اكسب! عشاء لفردين في المطعم الياباني توري
اكسب! عشاء لفردين في المطعم الياباني توري
عن الكاتب
نجلاء أشرف
حرر بواسطة:
نجلاء أشرف
تاريخ النشر:
03/07/2016
محرر مساعد بالموقع العربي، حالمة جدًا وعايشة في كوكب ثاني وبـ تحب تكتب عن كل حاجة بـ تحصل لها، دائمًا بـ تضحك حتى في أصعب المواقف وبـ تحب البلالين والتيوليب والصحبة الحلوة.