اربح! ليلة في فندق ستيلا دي ماري وتذاكر لحفلة ختام مسابقة ستيلا! - معالم وسياحة Feature - كايرو 360
 







اربح! ليلة في فندق ستيلا دي ماري وتذاكر لحفلة ختام مسابقة ستيلا!
اربح! ليلة في فندق ستيلا دي ماري وتذاكر لحفلة ختام مسابقة ستيلا!
اصدرت في: 05/11/2011

مصر بـ تذخر بالمواهب المبدعة في كل مكان. لو بس بصيت على مئات الفيديوهات على اليوتيوب لكوميديانات الستاند أب كوميدي، الممثلين، المغنيين والراقصين هـ تعرف أننا بجد عندنا مواهب عظيمة. طب ليه ما نعطيش المواهب دي فرصة أنها تشتهر؟ «ستيلا جوت تالنت - Stella’s got talent» أو "ستيلا عندها مواهب" هو برنامج مصري هـ يقدم لكم أفضل وألمع المواهب المصرية الشابة على سواحل العين السخنة علشان تمنحهم الفرصة لربح 30 ألف جنيه إلى جانب تتويجهم كأفضل موهبة في مصر.

كايرو360 بقى هـ تمنح قارئ واحد محظوظ الفرصة لربح إقامة ليوم واحد لفردين في غرفة مزدوجة في فندق "ستيلا دي ماري سي كلوب" في العين السخنة بالإضافة إلى تذكرتين مجانًا لحضور حفل ختام مسابقة ستيلا في يوم 18 نوفمبر اللي هـ تلاقي فيها بار مشروبات مفتوح مع اثنين دي جي وحاجات ثانية كثيرة.

"ستيلا دي مارى جوت تالنت" برنامج طموح بـ يظهر فيه مواهب مصر الصاعدة وبـ يقدموا موهبتهم أمام لجنة تحكيم مكونة من: فتحي سلامة، والممثلة أروى جودة، والكاتبة أمي موافي. المواهب تشمل: غناء، ورقص، وتمثيل، ومودلينج وكل الهدف منها هو إثارة اهتمام وإعجاب لجنة التحكيم، الليلة دي هـ تكون ليلة تنافسية عالية.

السنة دي كانت صعبة قوي على كايرو من بدايتها، وأنت تستحق أنك تدلع نفسك شوية في الويك إند في العين السخنة! وفي نفس الوقت أنك تشوف مواهب واعدة مصرية بـ تولع المسرح بموهبتها هناك دي إضافة في حد ذاتها، وكمان هـ تحتفل مع الفائزين في الحفلة اللي بعد المسابقة ومعاكم دي جي رامي ونيوبيرد وكل الناس فرحانين حواليك على الشاطئ.

كل اللي هـ تعمله فقط علشان تربح التذكرتين جاوب على السؤال ده: إيه معنى كلمة "ستيلا دي ماري"؟

ابعث إجابتك الصحيحة على freestuff@cairo360.com وفيها اسمك بالكامل وتليفونك، المسابقة هـ تنتهي منتصف ليل 14 نوفمبر، يلا الحق ابعث لنا إجابتك! تطبق الشروط والأحكام.

لمزيد من المعلومات عن مسابقة "ستيلا جوت تالنت" زوروا صفحة المسابقة على الفيسبوك.

مزيد من الصور
  • اربح! ليلة في فندق ستيلا دي ماري وتذاكر لحفلة ختام مسابقة ستيلا!
التعليقات
تصويت

Loading...

اكسب! عشاء لفردين في المطعم الياباني توري
اكسب! عشاء لفردين في المطعم الياباني توري
عن الكاتب
كايرو 360
حرر بواسطة:
كايرو 360
تاريخ النشر:
05/11/2011
-