Cairo_360_promotion_win - Cairo_360_promotion - Kempinski Nile Hotel - مطاعم - كايرو 360
اكسب وجبة غذاء لفردين بمطعم Blue Restaurant & Grill بفندق كمبينسكي
اكسب وجبة غذاء لفردين بمطعم Blue Restaurant & Grill بفندق كمبينسكي
21/12/2011
الموعد الأخير

كثير مننا بـ يبقى عنده رغبة في تقمص دور الشيف ويطبخ أكلات بنفسه، وبـ يكون فاكر أن هـ يكون عنده مهارات خاصة مش هـ تطلع إلا ساعة الجد. هـ تعيش تجربة أنك تعمل أكلك بنفسك كاملة في مطعم Blue Restaurant في فندق كمبنيسكي. مافيش أماكن كثير بـ تسمح لك تعمل أكلك بنفسك وتضيف المكونات والمقادير اللي أنت عاوزها، لكن هنا هـ تقدر تعمل ده وكمان تختار من مئات الأصناف والمكونات اللي موجودة. 

كمان تم تجديد المنيو، ونفتكر أن مافيش وقت للزيارة هـ يكون أحسن من دلوقتي، وأهو كمان تختبر قدراتك المطبخية! وبـ يتم متابعة الوجبة بتاعتك من شيفات أساتذة علشان الطبخة ما تبوظش خالص، وممكن تجادل معاهم شوية في موضوع التوابل والبهارات، لكن في النهاية هـ تأكل أكلة معمولة مخصوص علشانك أنت وبس.

إحنا ليه بـ نقول لك الموضوع ده؟ علشان أصدقائنا في فندق كمبينسكي عاملين فرصة لواحد من قراء كايرو 360 أنه يكسب زيارة ووجبة غذاء لفردين في "المطعم الأزرق". في وجبتك تقدر تجرب الأطباق الرئيسية والجانبية والمشهيات والصوصات اللي بـ تحبها. وممكن تجرب الأطباق الجديدة في المنيو زي ستيك أنجوس البقري اللذيذ ومجموعة من أطباق السي فوود المميزة.

وعلشان إحنا بـ نحب دائمًا نفرح قرائنا المخلصين، وعلشان أكل بالمستوى ده وبالفكرة دي مش بسهولة تلاقيها في أي حتة، وكمان ممكن نعتبر دي هدية كريسماس مبكرة! علشان تكسب العرض ده هـ تحتاج تجاوب على السؤال التالي: إيه اسم المنطقة اللي موجود فيها فندق كامبينسكي؟

ابعث إجابتك على freestuff@cairo360.com واكتب اسمك بالكامل ورقم التليفون. المسابقة هـ تنتهي في منتصف الليل يوم 21 ديسمبر؛ الحق وابعث واكسب.

 

تطبق الشروط والأحكام.

تصويت

Loading...

كايرو 360 على شاشات التليفزيون!
كايرو 360 على شاشات التليفزيون!