Cairo_360_promotion_win - Cairo_360_promotion - Oxygen Gym - صحة ولياقة - كايرو 360
أكسب عضوية مجانية في أوكسجين جيم
أكسب عضوية مجانية في أوكسجين جيم
28/10/2012
الموعد الأخير

الاسم غني عن التعريف.. أوكسجين.. مش كدة؟ مرة قلنا من أكثر من 18 شهر أن أوكسجين فتح في الدقي وأضاف لحياة اللياقة البدنية والصحية إضافة حقيقية ومختلفة في المنطقة، لما كايرو 360 راحت هناك أول ما فتح وكتبت في المقال النقدي أن أحسن حاجة في المكان: " أوكسجين فيه كل حاجة؛ العاملين هناك لطاف، معدات نظيفة وحديثة وفيه كمان خدمات ترفيهية أو "تدليلية" للأعضاء.
بعد أكثر من سنة ونصف اللي ذكرناه عنه ماتغيرش، للإحتفال بالميزة دي اللي وبجودته العالية، كايرو 360 وأوكسجين أتجمعوا وهـ يقدموا فرصة لواحد فقط من قراء الموقع علشان يجربوا جودة الجيم ده.
إيه؟ جيم أوكسجين هـ يحتفل بعام 2012 عن طريق إعطاء عضوية مجانية لمدة شهر لمحظوظ واحد.
ليه؟ علشان إنت جسمك مش كويس ومحتاج  يتغير.. إحنا بنهزر طبعًا! لكن ممكن نقول علشان نساعدك على أنك تبقى شخص رياضي وصحي وتتمتع بلياقة جيدة.
فين؟ في أوكسجين في الدقي، هـ تعجب بالإمكانيات والأدوات الرياضية اللي هناك اللي بـ تخليك تعمل مجهود قوي وتعرق وكمان تستمتع وتمرح في نفس الوقت.
إزاي ممكن أكسب؟ دي حاجة بسيطة، جاوب على السؤال السهل ده... أوكسجين موجود في أي شارع في دقي؟ (الدليل هنا)
أعمل إيه دلوقتي؟ إبعت إجابتك على freestuff@cairo360.com  ومعها اسمك بالكامل، ومعلومات الاتصال بك وموضع الرسالة " مسابقة أوكسجين جيم". المسابقة هـ تتنتهي في منتصف الليل من يوم الأحد 28 أكتوبر 2012 ، إلحق إبعت إجابتك. تطبق الشروط والأحكام.

تصويت

Loading...

كايرو 360 على شاشات التليفزيون!
كايرو 360 على شاشات التليفزيون!