The Definitive Guide to Living in the Capital , Cairo , Egypt

مواضيع خاصة

5 كافيهات في القاهرة لقعدة رايقة وأمان لكل البنات

5 كافيهات في القاهرة لقعدة رايقة وأمان لكل البنات

لخروجة مميزة في العيد.. اعرفوا أجمد الكافيهات في القاهرة

موضوع مميز

خروجات العيد كلها ضحك ولعب وحب، وخاصة لما تكون مع ناس بتحبوهم وما تحلى القعدة…

أفضل كافيهات القاهرة خروجات العيد +6

5 محلات عصائر فى القاهرة لازم تجربهم في رمضان 2022

موضوع مميز

بقلم: رنا شرف شهر رمضان بيحب العصائر والمشروبات، وإحنا بطبيعتنا بنحب نكتر من العصائر، خصوصًا…

رمضان 2022 عصائر رمضان +2

اختيارات كايرو 360: أساتذة الآيس كريم في القاهرة لسنة 2021

موضوع مميز

الآيس كريم هو تقريبًا الأكلة الوحيدة اللي عندها القدرة تبسطك في أي وقت، سواء في…

أفضل أماكن الآيس كريم في القاهرة اختيارات محرري كايرو 360 +1

اختيارات كايرو 360: أفضل أماكن المخبوزات والحلويات في القاهرة 2021

موضوع مميز

صعوبات الحياة بتحتاج علاج قوي، وهتفضل الحلويات والمخبوزات الطازة هي أفضل علاج، والحاجة اللي بتهون…

أفضل أماكن المخبوزات والحلويات في القاهرة اختيارات كايرو 360 +2

"فريندز - Friends".. مساحة عمل مشتركة في المعادي هتنقلكم لعالم أشهر مسلسل أمريكي (صور)

موضوع مميز

أحيانًا، بنكون محتاجين مكان هاديء نقدر نعمل فيه شغلنا، نذاكر، أو حتى نستجم ونبعد عن…

أماكن عمل المعادي +6

5 أماكن في القاهرة بتقدم أحلى Cheesecake

موضوع مميز

مين فينا مابيحبش الـ Cheesecake وطعامته وجماله وحلاوته، ويا سلام بقى لما يكون متخدم عليه…

Cheese country Cheesecake +5

5 كافيهات على قد الإيد بفيو مميز في القاهرة

موضوع مميز

الأماكن المفتوحة لها طعم خاص في القعدة، ولما نقول مكان مفتوح أكيد نتمنى يكون الفيو…

القاهرة رووف +5

5 محلات مميزة في القاهرة تشتري منهم حلويات رمضان

موضوع مميز

في رمضان زي ما الفطار له حساب، الحلو كمان له حساب. القاعدة ماتحلاش من غير…

sale sucre بسبوسة +12

"بايك" حسين وعبد الرحمن.. قهوة بريحة السبعينيات

موضوع مميز

وعلى رأي المثل .. الرزق يحب الخفية، وهوه ده تحديدًا اللي عمله اتنين شباب مصريين…

70's coffee bike Coffee +5

أفضل 6 كافيهات في القاهرة لخروجة مميزة في عيد الحب

موضوع مميز

كتير مننا يوم الفلانتين بيحبوا يخرجوا ويقضوا وقت ممتع ولذيذ مع اللي بيحبوهم، لكن علشان…

Blaze Place 2 Be +11

تقييمات المستخدمين

Avatar
susan

The Mountain Between Us الفيلم رائع وتطرق لمواضيع كتير اوى منها ان الكارثة اللى بتحصلك ممكن تكون سبب فى انك تغير مسار…

Avatar
Manar.Ibrahim

Il Mulino I just can't wait everyday for work to end, and head out to mulino for my coffee and…

Avatar
mahmoud.el ansary

Al Jinani Its in down town near tahrir square :) and i am going on just to fill in the…

user pic
Tommy Kalyounji

John Wick: Chapter 2 الفيلم فيو جرعة زايدة من اﻷكشن والنهاية مش مفهومة والمشاهد قاسية و الجزء اﻷول كان أجمل

Avatar
Madi Ricky

Johnny’s Its nice place for friends outing, good & friendly stuff but sometimes disconnected with guests .. fair overall