بارادايس فيت زون: المكان الأمثل لتمرين الصيف في الساحل - صحة ولياقة Feature - كايرو 360
 







بارادايس فيت زون: المكان الأمثل لتمرين الصيف في الساحل
بارادايس فيت زون: المكان الأمثل لتمرين الصيف في الساحل
اصدرت في: 25/08/2015

خايف طلعة الساحل تبوظ كل مجهود السنة اللي قضيتها في خسارة الكيلوات الزيادة؟ بص في عيني وقول، خلينا نتكلم بصراحة، الساحل خلاص بقى أمان ومافيش قلق خلاص علشان بارادايس فيت زون هـ يحافظ لك على مجهود السنة كلها.

الموضوع ده من تقديم عصير بارادايس، وبارادايس فيت زون عبارة عن مكان لممارسة الرياضة علشان تحافظ على فورمتك ويكون عندك طاقة طوال الأسبوع، بمجموعة من الحصص التدريبية على شاطئ "مراسي" الساحل الشمالي و"فاميلي بارك" كل يوم من الساعة 10 صباحًا، وبـ يشارك فيها عدد من أشهر الجيمات والمراكز الصحية في مصر.

بارادايس فيت زون عملوا افتتاح ضخم يوم 14 أغسطس ومكملين ليوم 29 أغسطس، وكل الناس يقدروا ينضموا لحملة اللياقة اللي فيها كل أنواع التمارين والحصص التدريبية من تقديم عدد من أشهر خبراء التدريب في مصر، كمان فيه مجموعة من الحصص المخصصة للأطفال، تشمل حصص جيمانزيوم.

من الأسماء الموجودة في المهرجان الرياضي ذا فيتنس بلاي جراوند، سي إف هيترز، ستاليونز، جامبينج فيتنس، سي إف ماشينز، ذا فيتنس جرايند، فيت يارد، ترانس بودي فيتنس، بول فيت إيجيبت، تريبل إف.

التمارين في بارادايس فيت زون شغالة طوال الأسبوع، والحصص في وسط الأسبوع بـ تكون مجانًا، بس ننصحك تروح بدري 15 دقيقة على الأقل قبل بداية التمرين علشان الأماكن محدودة، أما في الويك إند، بارادايس بـ تقدم عدد من المسابقات والفعاليات وأنشطة رياضية ثانية، لازم تسجل اسمك هنا.

ناس كثير بـ تتكلم عن بارادايس فيت زون بعد الافتتاح غير الرسمي والفضل يرجع لتقديمهم كل أحلام عشاق الرياضة بكل أنواعها، وأكيد كل الناس تقدر تلاقي حاجة هناك تثير اهتمامهم.

خليك متابع أجندة بارادايس فيت زون على صفحة بارادايس علي الفيسبوك وإنستجرام.

التعليقات
تصويت

Loading...

اكسب! عشاء لفردين في المطعم الياباني توري
اكسب! عشاء لفردين في المطعم الياباني توري
عن الكاتب
كايرو 360
حرر بواسطة:
كايرو 360
تاريخ النشر:
25/08/2015
-