P8 وصل الساحل: هواوي بـ تقدم السمارت فون الجديد P8 في الساحل الشمالي - الحياة في كايرو Feature - كايرو 360
 







P8 وصل الساحل: هواوي بـ تقدم السمارت فون الجديد P8 في الساحل الشمالي
P8 وصل الساحل: هواوي بـ تقدم السمارت فون الجديد P8 في الساحل الشمالي
اصدرت في: 12/09/2015

مافيش كلام أن الصيف السنة دي في الساحل كان مليان أحداث وسهرات، وقدرت مراسي وهاسيندا يحصلوا على النصيب الأكبر من التورتة باستضافتهم لحفلات وأنشطة مثيرة على شاطئ البحر المتوسط، وأكيد كمان السنة دي كانت مختلفة لواحدة من كبار شركات التكنولوجيا وهي هواوي، اللي نزّلت السمارت فون الرائع والأنيق P8 في الساحل.

هواوي عملت حملة كبيرة في مراسي الصبح وفي طبلة سيدي عبد الرحمن بالليل، وحضر فيها ضيوف المكان وجربوا المميزات الموجودة في السمارت فون الجديد، واتصوروا به وكمان كان فيه سحب على جهاز سمارت فون هواوي P8.

حملة هواوي P8 وصل الساحل حضرها حوالي 1000 مُصيّف، وحضرها كمان مشاهير مواقع التواصل الاجتماعي زي محمد مكاوي ونورهان أبو بكر وبهاء إبراهيم.

يتميز P8 زي آي فون 6 وجالاكسي S6 بشاشة كبيرة وتصميم مربع رفيع ووزن خفيف. موبايل P8 مزود بكاميرا خلفية 13 ميجا بيكسل وكاميرا أمامية 8 ميجا بيكسل، مع خصائص ثانية زي الرسم بالأضواء على الصور، وإعداد مخرج الأفلام السينمائية وأحسن سيلفي، الموبايل كمان فيه طبقة نانو مضادة للمياه.

لو فاتك الجزء الأول من حملة P8 وصل الساحل، لسه عندك فرصة في الويك إند القادم علشان تكسب موبايل P8؛ كل اللي عليك تتصور مع فريق هواوي وقت الحملة، وبعدين دوّر عليها وحملها من www.nowisp8.com، نزّل الصورة على حسابك على إنستجرام ومينشن @HuaweiDeviceEG واستخدم الهاشتاج #P8GoesNorth.

اعرف أكثر عن P8 من هواوي من هنا.

التعليقات
تصويت

Loading...

اكسب! عشاء لفردين في المطعم الياباني توري
اكسب! عشاء لفردين في المطعم الياباني توري
عن الكاتب
كايرو 360
حرر بواسطة:
كايرو 360
تاريخ النشر:
12/09/2015
-