6 أسباب تؤكد إن تورتينا هو الكسبان في سباق حلويات رمضان - مطاعم Feature - كايرو 360
 







6 أسباب تؤكد إن تورتينا هو الكسبان في سباق حلويات رمضان
6 أسباب تؤكد إن تورتينا هو الكسبان في سباق حلويات رمضان
اصدرت في: 27/06/2016

شوفنا في السنين الأخيرة سباق رهيب لتقديم أفكار جديدة لحلويات رمضان، وأصبح جزء لا يتجزأ من الأجواء الرمضانية في مصر. يمكن الوقت لسه بدري علشان نختار فائز لسباق سنة 2016 – أصل كمية أطباق الحلو الموجودة مش طبيعية يا جماعة – لكن الأكيد أن في اسم متصدر السباق لحد دلوقتي وهو: تورتينا.

ووسط المنافسة الرهيبة اللي بنشوفها، أكيد يوم بعد يوم بيكون من الصعب أنك تبتكر حاجة جديدة ومختلفة، لكن عروض تورتينا الرمضانية اللي بقالها سبع سنين وتشمل كل أنواع الحلويات أكيد هي حديث المدينة – تعالوا معانا علشان تعرفوا السبب..

 

 التعاون مع شركة Elvesلتوصيل الطلبات

تورتينا السنة دي قرروا يتعاونوا مع تطبيق Elvesالمصري المتخصص في توصيل الطلبات، وبكده عشاق الحلويات اللي زينا هيوصلهم كل جديد في عالم الحلويات ويمتعونا بكل حلوياتهم الرمضانية وإحنا مستريحين في بيوتنا.

 

عملوا خدمة استلام الطلبات

 

لو Elves مش مناسبين بالنسبة لك – فعلًا الموضوع مخيف شوية أنا معاك – تورتينا عملوا خدمة جديدة وهي تسليم الطلبات بحيث تقدر تطلب حلوياتك قبل الوقت المطلوب وتستلمها من موظف هينتظرك خارج الفرع ومعاه طلبك وفكه كمان. يا سيدي على الجمال.

 

 اتفاقية مع أهل مصر

 

رمضان السنة دي مش كله أكل وبذخ، تورتينا هيبترعوا بقيمة 10% من أرباحهم لجمعية أهل مصر الخيرية ضمن مبادرتهم الرمضانية.

 

الكنافة مع تورتينا حكاية مختلفة

 

الكنافة، يا سلام عليها، أكلة بسيطة صحيح بس خبراء الحلويات في تورتينا بيعتبروها لوحة يرسموا عليها أجمل الصور، يعني عندك كنافة تيراميسو وكيك كنافة ألاسكا وبولة كنافة Mont Blanc وغيرهم من الابتكارات المغرية.

 

لا بجد، إيه الكنافة الرهيبة دي؟

 

ابدأ

تورتينا بيقدم أكثر من 20 صنف حلو لرمضان، وفعلًا مافيش حد قدر يعمل مزج بين الحلويات الشرقية والغربية بالشكل الرائع ده غيرهم. لو بدأت النهاردة، ممكن تلحق تجرب صنف كل يوم – جاهز؟

علشان تعرف أكثر عن عروض رمضان من تورتينا، أدخل هنا

 

التعليقات
تصويت

Loading...

اكسب! عشاء لفردين في المطعم الياباني توري
اكسب! عشاء لفردين في المطعم الياباني توري
عن الكاتب
كايرو 360
حرر بواسطة:
كايرو 360
تاريخ النشر:
27/06/2016
-