Cairo_360_promotion_win - Cairo_360_promotion - فندق كيمپينسكي النيل - مطاعم - كايرو 360
اكسب! ثلاث اختيارات لوجبات لذيذة في فندق كيمپينسكي النيل
اكسب! ثلاث اختيارات لوجبات لذيذة في فندق كيمپينسكي النيل
12/08/2011
الموعد الأخير

رمضان يا دوب على بعد كام أسبوع. وعلشان إحنا بـ نستنى رمضان من السنة للسنة، فـ دي فرصتنا علشان نستمتع بولائم الإفطار والسحور في رمضان.

فندق كيمپينسكي النيل في جاردن سيتي فيه حاجات كثير في شهر رمضان الكريم، وهـ يقدموا فرصة لـ 3 من قراء كايرو 360 المحظوظين علشان يفوزوا بواحدة من ثلاث وجبات رمضان لذيذة وفاخرة.

إيه؟ 3 فائزين محظوظين هـ يأخذوا الفرصة علشان يجربوا أكلات رمضان في فندق كيمپينسكي النيل من خلال المسابقة دي. معانا سحور لفردين على تراس الرووف للشيشة "شيشاوي"، إفطار لفردين في مطعم "بلو" أو مطعم "عثمانلي" في أول أسبوع في رمضان، ومختارات من أفخم وألذ الحلويات الشرقية من "تشوكلت لاونچ".

فين؟ على الكورنيش في جاردن سيتي، فندق النيل كيمپينسكي يـ يقدم تجربة فندق بوتيك مع اختيارات المأكولات الفاخرة في المطعم التركي "عثمانلي" والمطعم العالمي "بلو"، چاز بار الشيك، تشوكلت لاونچ اللذيذ، والرووف اللذيذ للشيشة "شيشاوي". 3 فائزين محظوظين هـ يجربوا واحد من الأماكن دي خلال شهر رمضان.

ليه؟ من إمتى محتاجين سبب علشان نأكل أكل حلو ونشرب شيشة ببلاش؟

إزاي أحصل عليه؟ مفيش أسهل من كده؛ جاوب بس على السؤال ده: إيه هي السنة الهجرية الحالية؟

وبعدين؟ ابعت لنا إجابتك على freestuff@cairo360.com ومعاها اسمك بالكامل وطرق الاتصال. المسابقة هـ تنتهي في منتصف ليل 12 أغسطس؛ يعني يلا بسرعة ابعث لنا إجابتك.

تُطبق الشروط والأحكام.

تصويت

Loading...

كايرو 360 على شاشات التليفزيون!
كايرو 360 على شاشات التليفزيون!