Cairo_360_promotion_win - Cairo_360_promotion - Alto's Bistro - مطاعم - كايرو 360
اكسب غذاء لفردين في مطعم «التوز بيسترو»..
اكسب غذاء لفردين في مطعم «التوز بيسترو»..
19/01/2012
الموعد الأخير

في الوقت ده من السنة والأعياد على الأبواب، أول حاجة بـ تيجي في بالنا نعملها سواء قاعدين في البيت أو خارجين هي الأكل، ومش أي أكل؛ أكل يليق بفرحة العيد أو الموسم اللي إحنا فيه. مطعم «التوز بيسترو» اختارناه في كايرو 360 كواحد من أحسن الأماكن للخروجات الرومانسية. بـ يقدم أكل جورميه مميز في نكهاته وقوامه وهو موجود داخل «سيزونز كانتري كلوب» اللي ممكن يبقى بعيد شوية على سكان وسط العاصمة.

إيه الموضوع؟ كايرو 360 هـ تقول لك اقتراح جديد للأماكن اللي ممكن تحتفل فيها في موسم الأعياد اللي داخل علينا وهـ تمنحك دعوة غذاء لفردين في مطعم «التوز بيسترو». الدعوة عبارة عن بطاقتين، واحدة لوجبتين رئيسيتين معاهم مقبلات وجبن الفوندو وطبق الحلو وبطاقة ثانية بوجبة لفردين بـ تتكون من مشهيات وستيك وطبق الحلو.

ليه؟ علشان زي ما قلنا ده موسم أعياد وعايزين الناس تفرح وتتنطط في أماكن جامدة وجديدة عليهم، وفيه 2 من قراءنا المحظوظين هـ يكسبوا الفرصة دي من خلالنا.

إزاي ممكن أكسب؟ بسيطة.. جاوب السؤال ده: إيه طبق "التمبورا" الياباني اللي رشحناه للقراء بعد زيارتنا لمطعم «التوز بيسترو»؟

اعمل إيه دلوقتي؟ ارسل إجابتك على freestuff@cairo360.com مع كتابة الاسم بالكامل. المسابقة هـ تنتهي يوم 19 يناير 2012.. الحق وابعت واكسب..

 

تطبق الشروط والأحكام.

تصويت

Loading...

كايرو 360 على شاشات التليفزيون!
كايرو 360 على شاشات التليفزيون!